{ "type": "identify", "data": { "id":"None", "user": { "email": "", "signupDate": "", "gender": "", "permission": "no" } } }
{ "type": "pageViewed", "data": "Homepage" }
{ "type": "gtmStart" }

Sıkça Sorulan Sorular

Nasıl üye olabilirim?

Tüm sayfalarımızda ekranın sağ üst köşesinde yer alan "Giriş Yap - Üye Ol"   linkine tıklayınız. Gelen sayfada sol tarafta bulunan Yeni Üyelik formundaki zorunlu alanları (*) doldurup Üyelik Sözleşmesine  onay verdikten sonra Tefal Üyeliği Oluştur butonuna tıklayarak üye olabilirsiniz.

Şifremi unuttum ne yapmalıyım?

Şifrenizi unuttuysanız, "Giriş Yap - Üye Ol"  bölümünde Üye Girişi Yap formunda bulunan ‘Şifremi Unuttum’  linkine tıklayıp, gelen sayfadaki kutuya üye olurken belirttiğiniz e-posta adresinizi yazmanız yeterli olacaktır. Şifrenizi değiştirebilmeniz içim mail adresinize bir link gönderilecektir. Linke tıklayarak yeni bir şifre belirleyebilirsiniz.

Şifremi değiştirmek istiyorum.

Giriş yaptıktan sonra Profilim > Şifremi Değiştir  bölümünden değişiklik yapabilirsiniz.

Üye olmadan alışveriş yapabilir miyim?

Eğer üyeliğiniz yoksa ve siteye henüz üyelik bilgileri girişi yapmamışsanız; sepetinize ürün attıktan sonra Üye Olmadan Devam Et  butonuna tıklayarak üyeliksiz sipariş verebilirsiniz.

Aldığım ürünlerin fiyatlarına kdv dahil midir?

Tefal.com.tr üzerinden satılan her ürünün satış fiyatına KDV dahildir.

Ödeme seçenekleri nelerdir?

Yalnızca kredi kartı ile ödeme seçeneğimiz bulunmaktadır.

Yurtdışına gönderim yapıyor musunuz?

Teslimat noktalarımız yalnızca Türkiye ile sınırlıdır.

Siparişim ne zaman gelir?

 Siparişinizin onaylandıktan sonra 3 iş gününde kargoya teslim edilir.

Kargo bedeli ödeyecek miyim?

Tüm siparişlerde kargo ücretsizdir.

Hangi kargo firma/firmaları ile çalışıyorsunuz?

MNG, UPS, Yurtiçi Kargo firmaları ile çalışıyoruz.

Siparişim kargoya verilmiş. Adres değişikliği yapmak istiyorum.

Talebiniz ile ilgili 444 40 50 müşteri hizmetleri destek hattımız ya da Bize Ulaşın bölümündeki iletişim formu üzerinden iletişime geçebilirsiniz, kargo firmasıyla iletişime geçerek size yardımcı olmaya çalışıyoruz.

Teslimat sırasında nelere dikkat etmeliyim?

Ürünün teslimatı sırasında, paketin dış yüzeyine dikkat edilir, herhangi bir hasar olma durumuna karşı, paketinizi kargo görevlisinin yanında açmalısınız.

Siparişim adresime ben yokken ulaşmış.

Talebiniz ile ilgili 444 40 50 müşteri hizmetleri destek hattımız ya da Bize Ulaşın  bölümündeki iletişim formu üzerinden iletişime geçebilirsiniz. Çağrı merkezimiz kargo firmasıyla iletişime geçerek size bilgi verecektir. Geçen süre içerisinde siparişiniz depomuza geri döndüyse yeniden sipariş oluşturmanız gerekebilir.

Resmi tatil günlerinde teslimat yapılıyor mu?

Kargo firması, Pazar günü ve Resmi tatil günlerinde hizmet vermemektedir.

Aldığım ürün hangi saatlerde teslim edilecek?

Kargo firmasının çalışma saatlerine bağlı olarak, hafta içi 18.00'e ve cumartesi günleri 17.00'ye kadar teslimat yapılmaktadır.

Kargom nerede?

Siparişlerim ekranından kargo takip numarasından siparişinizin nerede olduğunu kontrol edebilirsiniz.

İade etme süresi kaç gündür?

Satın aldığınız ürünleri teslim aldığınız tarihten itibaren 15 gün içerisinde ücretsiz ve kolayca iade edebilirsiniz.


Online siparişimdeki ürün ya da ürünleri nasıl iade edebilirim?

Ürünleri teslim aldığınız tarihten itibaren 15 gün içerisinde anlaşmalı Yurtiçi kargo gönderi numarasıyla ücretsiz olarak iade edebilirsiniz.

İnternet mağazasından aldığım ürünleri mağazalara iade edebilir miyim?

Online siparişler mağazalara iade edilememektedir.

Elime yanlış veya kusurlu ürün geçerse ne yapmalıyım?

Kargo paketi görevlinin yanında açılmalı ve kontrol edilmelidir. Siparişinizin yanlış ya da kusurlu geldiği durumda kargo görevlisi ile birlikte tutanak tutmalı ve paketi teslim almadan aynı kargo firmasıyla geri göndermelisiniz.  Ardından sürecin çabuk işlemesi adına talebinizi 444 40 50 müşteri hizmetleri destek hattımız ya da Bize Ulaşın  bölümündeki iletişim formu üzerinden bildirmeniz gerekir.

Ödemiş olduğum tutar neden taksit taksit geri iade ediliyor?

Taksitli olarak satın almış olduğunuz ürüne ait bedelin tamamı bankanıza bağlı olarak kredi kartınıza iade edilmektedir. Ancak bankanız tarafından iade tutarınız kredi kartınıza taksitli olarak yansıtılmaktadır.

Ürünler hakkında bilgi almak istiyorum.

Ürünlerle ilgili tüm bilgilere ilgilendiğiniz ürünün ürün sayfasından ve Ürün Bilgilendirme sayfamızdan ulaşabilirsiniz.