{ "type": "gtmStart" }



MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ


Tefal Mağazasında, dünyanın en büyük ev aletleri üreticilerinden Tefal, Rowenta, Moulinex, Lagostina ve Krups markalarının ürünlerine doğrudan, en hızlı ve güvenilir şekilde ulaşabilirsiniz. Bu sayede, ürünlerinizi üreticisinden en kapsamlı bakım, onarım ve teknik destek imkanlarıyla satın alma fırsatına sahip olursunuz.


Satış Sonrası Hizmetler

Groupe SEB İstanbul Satış Sonrası Hizmetler olarak, ürünlerimizde ortaya çıkabilecek arızalar ve tüm teknik sorunlarla ilgili hem fabrikalarımız hem de yetkili servislerimizle doğrudan iletişime geçerek, size en hızlı şekilde yanıt veriyoruz.

Her türlü sorunuz için Satış Sonrası Hizmetlerimize Çağrı Merkezimizi arayarak ulaşabilirsiniz.


Yetkili Servisler

Yetkili servislerimizde sizi eğitimli ve uzman teknisyenler karşılarlar. Yetkili servisler, fabrikalarımız ile doğrudan iletişim halindedirler ve gerek garanti süresince, gerekse de garanti süresi sonrasında ürünlerinizin arızalı parçalarının onarımları ve değiştirilmeleri için hizmetinizdedirler. Aynı zamanda ürünlerin onarılamayacak durumda olduklarını belgeleme ve değişimlerine karar vermeye de yetkilidirler.

Yetkili servislerimizin iletişim bilgilerine Yetkili Servisler sayfamızdan ulaşabilirsiniz.


Üretici Garantisi

Sizlere en kapsamlı teknik desteği ve garanti olanaklarını sunmak için, uzman teknik ekiplerimiz, ürünlerin tasarımından fabrikalarımızda üretim aşamasına kadar tüm süreci en titiz şekilde takip etmektedirler. Teknik servislerimizin eğitimleri ve yedek parça tedariği yine bu ekipler tarafından sağlanır.

Garanti Süreleri

Tefal web sitesinden satın almış olduğunuz her bir ürün, teslim tarihinden itibaren 2 yıl boyunca doğrudan üretici garantisindedir. Her bir garantinin ayrıntıları için markalarımızın web sitelerini ziyaret edebilir, veya ürününüz ile birlikte gelen garanti belgesini inceleyebilirsiniz. Ayrıca sitemizin Garanti ve Değişim bölümünde de bu konu ile ilgili ayrıntılı bilgiler yer almaktadır.

Uluslararası Garanti

Tüm Groupe SEB ürünleri, satın alındıkları ülkelerin garanti şartları ile yetkili servis ağı bulunan tüm ülkelerde üretici garantisi altındadır.


Sorun Çözme

Aşağıda çeşitli sorun hallerinde ne yapabileceğinize yer vermeye çalıştık:

Teslim aldığım sipariş paketimde eksik var

Paket içeriği ile siparişinizin tamamını karşılaştırın ve eksikleri tam olarak belirleyin. Ardından bir tutanak hazırlayarak paketi kargo görevlisine iade edin ve doğrudan çağrı merkezini arayın. İade bildirimini alır almaz, Tefal olarak yeni bir paket göndereceğiz.

Ürünümde eksik parça var (Örnek: Su ısıtıcısının filtresi yok)

Hemen çağrı merkezimizi arayın, sipariş numaranızı ve eksik ürünün adını belirtin. Talebiniz incelendikten sonra, en kısa süre içerisinde eksik parçayı göndereceğiz.

Ürünümü ilk defa kullanıyorum ve hasarlı/arızalı olduğunu farkettim Sorunu fark eder etmez çağrı merkezimizi arayın. İzlemeniz gereken adımlar konusunda bilgilendirileceksiniz. Ürünü tarafımıza göndermenizin ardından, hasarlı ürünü kontrol ettikten sonra, mümkün olan en kısa sürede size yeni bir ürün göndereceğiz.


Müşteri Memnuniyeti

Koşulsuz iade imkanı

Herhangi bir nedenle satın aldığınız bir üründen memnun kalmazsanız, teslim aldıktan sonra 15 gün içinde geri iade edebilirsiniz. Ürün tarafımıza ulaşır ulaşmaz, ödemenizin iadesi için gerekli işlemleri başlatacağız. Ayrıntılı bilgi için Çağrı Merkezimizi arayabilirsiniz.

Garanti süresi boyunca sizin yanınızdayız

Garanti süresi sırasında herhangi bir sorun çıkması durumunda Çağrı Merkezimizi arayın, ardından size belirtilen şekilde ürününüzü bize gönderin. Ürününüzün gönderim masraflarını üstleneceğiz. Dilerseniz işlemleri hızlandırmak için, ürününüzü en yakın yetkili servisimize getirebilirsiniz. Ürün teslim alınır alınmaz en kısa süre içerisinde yetkili servislerimizde kontrol edilecek ve onarılacak, gerekli ise yenisiyle değiştirilecektir.

Garanti süresi sonrasında ilk temas noktanız olmaya devam ediyoruz

Her nerede olursanız olun, markalarımız tarafından eğitim görmüş teknisyen ekiplerine sahip, dünya çapındaki 3000'i aşkın yetkili servisimiz, yapmış olduğunuz herhangi bir alışveriş ilgili olarak sizi memnuniyetle karşılayacaklardır. Türkiye çapındaki yetkili servislerimizin iletişim bilgilerine Yetkili Servisler sayfamızdan ulaşabilirsiniz. Ayrıca dünya çapında 1000'i aşkın Tefal mağazamız da sizleri bilgilendirmek ve yardımcı olmak için hazırdır.


Güvenli Ödeme Altyapısı

Tefal web sitemizden güvenle ve kredi kartı dolandırıcılığı riski olmadan alışveriş yapabilirsiniz. Alışverişlerinizde ödeme aşamasına geldiğinizde, ödemenin kredi kartınızdan yapılması için bize iletmeniz gereken tüm bilgiler, güvenli bir bağlantı üzerinden ulaşmaktadır. Böylece size mümkün olan en yüksek koruma seviyesinde hizmet veriyoruz. Ayrıntılı bilgi için Sıkça Sorulan Sorular bölümümüze bakabilirsiniz.

Ödemelerinizi 3D Secure altyapısı kullanarak yapmanız da mümkündür.


Kargo ile Adrese Teslimat

Siparişinizin onayının ardından, üyeliğiniz esnasında belirtmiş olduğunuz e-posta adresine, sipariş özetini ve teslimat bilgilerini içeren bir e-posta gönderilir.

Sipariş ve Gönderi Takibi

Siparişinizi tamamladıktan sonra, ürün elinize ulaşana dek tüm süreçleri (sipariş hazırlama, kargoya teslimat ve kargo takibi gibi) web sitemizin Siparişlerim bölümünden takip edebilirsiniz.

Kargo Ücreti

Toplam ürün bedeli 1000 TL ve üzeri olan siparişlerinizde nakliye bedelini biz karşılıyoruz. 1000 TL ve altı siparişlerinizde 39,90 TL olan kargo bedeli tarafınızca ödenmelidir.

Farklı Teslimat ve Fatura Adresi Seçeneği

Web sitemizden yalnızca kendiniz için değil, sevdikleriniz için de alışveriş yapabilir ve hediye gönderebilirsiniz. Tefal, teslimat ve fatura adreslerinizi farklı seçme olanağı sunmaktadır.