• Ücretsiz Kargo

    100 Tl üzeri alışverişlerde

  • 2 Yıl Garanti

    Uzatılmış Servis Garantisi

  • Güvenli Ödeme

    Taksit ve Havale ile ödeme

  • Üretici Garantisi

    %100 Üretici Garantisi

Tefal Online
Tefal.com.tr


Varsayılan
Merkez
Tefal Shop Manager
Dereboyu Cad. Bilim Sok. Sun Plaza No: 5 Kat: 2 Maslak, 34398 Sarıyer
Turkey
İstanbul
0850 222 40 50
İstemem
Tefal Shop

SATICI:

Ünvanı: Groupe Seb İstanbul Ev Aletleri Tic.A.Ş.

Adresi: Dereboyu Cad. Bilim Sok. Sun Plaza No: 5 Kat: 2, Maslak, 34398 Sarıyer İSTANBUL

Telefon: 212 290 23 23

Fax: 212 290 23 23

ALICI:

Adı/soyadı:

Adresi:

Telefon:

Email:

SİPARİŞ:

Sipariş Numarası:

SÖZLEŞME KONUSU ÜRÜN:

Ürünlerin Cinsi ve türü, Miktarı, Marka/Modeli, Rengi, Vergiler Dahil Satış Bedeli (adet x birim fiyat olarak) aşağıda belirtildiği gibidir.

Ödeme Şekli: Maximum

Bankanız kampanyalar düzenleyerek sizin seçtiğiniz taksit adedinin daha üstünde bir taksit adedi uygulayabilir, taksit öteleme gibi hizmetler sunulabilir. Bu tür kampanyalar bankanızın inisiyatifindedir ve şirketimizin bilgisi dâhilinde olması durumunda sayfalarımızda kampanyalar hakkında bilgi verilmektedir. Kredi kartınızın hesap kesim tarihinden itibaren sipariş toplamı taksit adedine bölünerek kredi kartı özetinize bankanız tarafından yansıtılacaktır. Banka taksit tutarlarını küsurat farklarını dikkate alarak aylara eşit olarak dağıtmayabilir. Detaylı ödeme planınızın oluşturulması bankanız inisiyatifindedir.

Teslimat, anlaşmalı kargo şirketi aracılığı ile, Alıcının yukarıda belirtilen adresinde elden teslim edilecektir. Teslim anında alıcının adresinde bulunmaması durumunda dahi SATICI edimini tam ve eksiksiz olarak yerine getirmiş olarak kabul edilecektir. Bu nedenle, alıcının ürünü geç teslim almasından kaynaklanan her türlü zarar ile ürünün kargo şirketinde beklemiş olması ve/veya kargonun SATICI'ya geri iade edilmesinden dolayı da oluşan giderler de ALICI'ya aittir.

Kargo Ücreti: 0,00 TL olup, kargo fiyatı sipariş toplam tutarına eklenmekte ve müşteri tarafından ödenmektedir. Ürün bedeline dahil değildir.

GEÇERLİLİK SÜRESİ:

İşbu formda yer alan ürün ya da hizmete ilişkin olarak ALICI’ya sunulan tüm bilgiler ve vaatler ürün bilgilerine ilişkin değişikliklerin yapılması ve yayınlanmasına kadar geçerli olup bu günden sonra Satıcı tarafından işbu formda verilen bilgi ve vaatlerle bağlı kalınmadığı ihtar olunur.

SÖZLEŞME SÜRESİ:

İşbu formda yer alan ürünün ALICI’ya teslim edilmesini takiben mesafeli sözleşme sona erecektir.

CAYMA HAKKI

ALICI, sözleşme konusu ürünün kendisine veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa tesliminden itibaren 14 gün içinde malı redederek cayma hakkına sahiptir. Tüketicinin cayma bildiriminin satıcıya ulaştığı tarihten itibaren 10 gün içinde ürün bedeli ALICI'ya iade edilir.(bkz Mesafeli Sözleşmeler Hakkında Yönetmelik madde 9/2) Cayma hakkı nedeni ile iade edilen ürünün kargo bedeli SATICI tarafından karşılanır.

Tüketicinin hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin malı teslim aldığı veya sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren yedi gün içerisinde malı veya hizmeti reddederek sözleşmeden cayma hakkının var olduğunu ve cayma bildiriminin satıcı veya sağlayıcıya ulaşması tarihinden itibaren tüm parçaları ve ambalajı tamam olarak geri almayı taahhüt edriz. Cayma hakkı Groupe Seb İstanbul AŞ. servis merkezi tarafından ürünün teslim anında yapılacak kontrol sonrasında onaylanacaktır.

395 sayılı vergi usul kanunu genel tebliği uyarınca iade işlemlerinin yapılabilmesi için www.tefal.com.tr adresinden indirebileceğiniz formda ilgili bölümlerin eksiksiz olarak doldurulması ve imzalandıktan sonra tarafımıza ürün ile birlikte geri gönderilmesi gerekmektedir.

CAYMA HAKKI KULLANILAMAYACAK ÜRÜNLER

Niteliği itibarıyla iade edilemeyecek ürünler, tek kullanımlık veya dönemsel ürünler için cayma hakkı kullanılamaz. Aşağıdaki ürünlerde cayma hakkının kullanılması, ürünün ambalajının açılmamış, bozulmamış ve ürünün kullanılmamış olması şartına bağlıdır.

Vücut ile birebir temas gerektiren ürünler (Epilatör, tüy kesme makinaları vs.)

Tek kullanımlık (sir ağda vs.)

Dönemsel ürünler (kıyma makinası vs.)

ALICI talep ve şikayetlerini yukarıda yer alan SATICI iletişim bilgilerine iletebilir.

ALICI şikâyet ve itirazları konusunda başvurularını Bakanlıkça her yıl Aralık ayında belirlenen parasal sınırlar dâhilinde ALICI’nın mal veya hizmeti satın aldığı veya ikametgâhının bulunduğu yerdeki tüketici sorunları hakem heyetine veya tüketici mahkemesine yapılabilir.

İşbu Ön Bilgilendirme Formu’nda belirtilen bilgiler kullanılan uzaktan iletişim araçlarına uygun olarak ve iyiniyet ilkeleri çerçevesinde ergin olmayanlar ile ayırtım gücünden yoksun veya kısıtlı erginleri koruyacak şekilde ticari amaçlarla verilmektedir.

İşbu Ön Bilgilendirme Formu elektronik ortamda ALICI tarafından okunarak kabul edildikten sonra Mesafeli Satış Sözleşmesi kurulması aşamasına geçilecektir.


Mesafeli Satış Sözleşmesi
İletişim